Prima pagina    Forum Adauga legatura la: YahooAdauga legatura la: GoogleAdauga legatura la: Power OldieAdauga legatura la: DiggAdauga legatura la: Del.icio.usAdauga legatura la: RedditAdauga legatura la: JumptagsAdauga legatura la: NetscapeAdauga legatura la: BlinklistAdauga legatura la: Diigo



Curs valutar 8 feb 2008
EUR 3,676
USD 2,538
XAU 74,5957

Google
Normativul TEM pentru constructia de autostrazi

Standarde TEM si practici recomandate

Standardele TEM au fost elaborate sub indrumarea tarilor semnatare TEM (Trans-European North-South Motorway Project) si au fost adoptate de Comitetul de Conducere al Proiectului.

Primul normativ TEM a fost adoptat in 1981, actualizat apoi in anii 1992 respectiv 2003.

Tarile participante TEM
Tari
1977 - 1991 1992 - 1996 1997 - Prezent
Armenia - - X
Austria X X X
Azerbaijan - - -
Bosnia Herzegovina -> X X
Bulgaria X X X
Croatia - X X
Republica Ceha X X X
Georgia - X X
Grecia X - -
Ungaria X X X
Italia X X X
Lituania - X X
Polonia X X X
Romania X X X
Serbia Muntenegru X - X
Slovacia X X X
Slovenia - - X
Suedia - X X
Turcia X X X
Ucraina - X X
Total 11 15 18
Definitii TEM

Capacitatea de trafic

reprezinta numarul maxim de vehicule care tranziteaza o banda sau o autosrada intr-o directie (sau in ambele directii pentru autostrazi cu doua sau trei benzi) intr-o perioada determinata de timp. In cazul in care nu se specifica perioada de timp, capacitatea se raporteaza la o ora.


Bucuresti| Autostrada Soarelui| Coridorul IV| Autostrada Transilvania| Autostrada Bucuresti-Brasov| Autostrada Bucuresti-Pitesti| Centura Sibiu| Centura Timisoara| DN66| DN6 Timisoara - Lugoj| Norme TEM| Reteaua de drumuri| Statistici nationale| Statistici europene| linkuri